Gmz-aykt Buseeeeeeeee ben vitaminler ve demir ilacı kullanıyorum bebeğimi hissetmek istiyorum artık ☺️
Mouradi Karın kasık ağrısı yaşayan varmı ? Demir ilacı, progestan,magnezyum içiyorum bende canım Buseeeeeeeee
Muallime_97 Buseeeeeeeee çok şükür iyi geçiyor. Henuz ben de hissedemedim. İlk gebelik ondan galiba. İMom gyno ferro kullanıyorum sadece. Kalsiyum d3 karışık bi vitamin verdi ama kullanmakta tereddüt ediyorum sizler hangi kalsiyumu kullanıyorsunuz.
Peperonni @Buseeeeeeeee evet Protestan, Demir ilacı ve folic kullanıyorum 😊 A-y-s-e-g-u-l Evet canım bende de oluyor öyle yumurta gibi bazen ayakta durunca da oluyor mesane tarafında
Buseeeeeeeee Ecrin35_ hayır salı günü gittik ama gostermedi 2 hafta sonra tekrar gidicez siz öğrendiniz mi ?
Buseeeeeeeee Gmz-aykt ben karnımın altında nabız atışı gibi biseyler hissediyorum ama bebek mi bilmiyorum tabi🥰😅
Ecrin35_ Buseeeeeeeee benim 15+4 te erkek gibi erkeğe benzettim dedi doktor şuan 16+3 Nisan 5 randevum var net belli olur insallah
Mouradi Peperonni Canım nasılsın ? Dr a gittinmi sonra ? Bebeğin eşi aşağıdaydı ya sende de konuşmuştuk. Kanaman yok dimi ?
Peperonni Mouradi Selamlar kuzum en son gittiğimde 16. Haftada gittim hala eşi aşağıdaydı. Test yaptı bir de AFP yazıyordu artık bu 3lü mü 4 mü mü bilmiyorum ya da başka test mi sormadım da çıkınca kağıtta gördüm. Kanamalarım çok şükür bitti aşırı psikolojimi bozmuştu. Sürekli uzanıyorum yine de dinleniyorum fazla ayakta durunca mesane tarafımda bebek toplanıyor gibi onu soracağım doktora onun haricinde iyiyim. Sen nasılsın senin nasıl geçiyor her şey yolunda mı ?
Mouradi Peperonni İnşaAllah canım gelen sefer kalkmış olur Şükür sevindim kanaman olmasında. Aa bende top gibi bi şey hiss ediyorum bebiş galiba ama bende uzanınca hiss ediyorum onu 😅 bi an önce gitsekde sorardık ya bende iyiyim canım yatıyorum dr a nisanın 19u gidicem İnşaAllah bakalım bebeğin eşi aşağıda mı hala
Peperonni Mouradi İnşallah yükselir canım 🤲 ya ben normal doğumdan zaten korkuyorum Sezaryen düşünüyorum ama bu erken doğum falan yazıyor nette o korkutuyor beni. Bana da 2-3 hafta sonra gelirsin dedi ben o kadar bekleyemem 😂😂😂 geçen aslında sordum ben 16. Haftada dedim sertlik oluyor sabahları sadece baktı suratıma hahaha bişey demedi sonra başka şeyler dedi unuttum tekrar sormayı 😂😂😂 anlamadı mı anlamadım valla burda da magnezyum veriyor doktorlar diyorlar. Bende nette baktım bu hafta magnezyum ihtiyacı varmış bebeklerin yoğurt yani süt ürünleri soda falan tüketmek lazımmış