Lavanta27 amin rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻 kanama olunca çok fazla dua yapamadım, ama zikirler var onlardan çekiyorum..🤲🏻 Bügün kanama pek olmadı çok şükür 3-4 gun sonra acile gidip kontrol ettirmeyi dusunuyorum rdv gunu 19 nisan o zamana kadar bekleyemicem sanırım