Lavanta27 çok şükür çok sevindim sizin için, ben gebeliği çok zor elde ettim çok düşük yaşadım ama ilk haftalarında, ilaçların hepsini kullanıyorum proluton depot, progestan fitil ve iğne.. ama kanama hala devam ediyor kesilmiyorda , benim kanamam kesenin yanında içinde değil, ama yanında olması bile beni çok tedirgin ediyor