@Gmz-aykt uzanıyorum sırt üstü elimi kasıklarımın oraya koyuyorum ayaklarımıda düz uzatıyorum pıt pıt elime değiyo hissediyorum bende vuruyorum tekrar tepki veriyo içimde kıpırtı hissediyorum ama doktor zayıf olduğun için çok hissedebilirsin dedi ayakta fln da hissediyorum ama dokununca daha güzel oluyo 😊