vesilece 1233466777 bende 16+4 kızlar göbeğim ezelden beri var ama sertleşti 🙈🙈 hareketleride 20.aydan sonra hissedersin dediği için doktor hiç dikkat etmedim 😍
1233466777 HilalEyce fark edilmeyecek kadar az oluyor ben bütün gün elim karnımda geziyorum dediği gibi pıt pıt az oluyordur
eylulummmm @1233466777 17. Haftaya girdim göbeğim bir anda çıktı hiç yoktu hareketlerini hissediyorum pıt pıt şeklinde
1299 HilalEyce devlet hastanesıne gtmıstım cıhazım cok kalıtelı degıl ama erkek gbı dedı bnde kesınmı dedım bugun tahmın yapmadım sayalım sonra bakarız tekrar dedı🤷♀️🤷♀️Bende anlamadım dıger ıkı oglumda 12. Hftda net erkek demıslerdı😅
1299 HilalEyce aynen bnde o yuzden pek kesın gozuyle bakmıyorum gttıgım dr yenı başlamıstı Galıba bılgısı yok gıbıydı😀