Twinmama46 İnsanları memnun edemezsin. Göbeğin çıksa göbeğin çıkmış çok kilo almışsın derler. Göbeğin çıkmasa da ayyy hiç hamile gibi değilsin nerde bebek derler. Millet konuşur da konuşur. Bana da çok şişmişsin diyorlar, zayıf hamile kaldım. Çok sinir oluyorum, hiçbirini takmıyorum sen de takma boş ver bebiş sağlıklı olsun da gerisi mühim değil.❤️😘