iç karnınız geniştir. siz millete ne bakıyorsunuz ya boşverin bebeklerin sağlıklıysa karnın çıkmış veya çıkmamış ne farkeder 😊 ver ağızlarının payını geç canım. ilk hamileliğim de benimde 30dan sonra çıktı. oda çok az doğuma az karınla gittim ağırlaşmadım en mükemmeli oydu 😂