Devlette epidural hiç duymadım ben sezaryen de gerekirse yapılıyor. Doğum yaptığım sırada yani sancı odasında yan odadan bir kadın bağırıyordu ama nasıl bağırıyor sancım var hiç bir şey yapmıyorsunuz sizi şikayet edicem kocam sizi bulup dövecek diye en sonunda nöbetçi doktor geldi kadına çok fena bağırdı kadın sustu. Neyse ben daha sonra kadını gördüm bana neler yaptılar diye herkese anlatiyordu. Yani demem o ki devlette sorun yoksa normal doğum yapıyorsunuz sancınızı da içinizden çekiyorsunuz bağırmak bebeği ve diğer hamileleri strese sokuyor çünkü hatta ebeleri ve doktorları da. Onun dışında yardımcı oluyorlar beni kolumdan tutup tuvalete falan götürdüler kaç kere su getirdiler falan