Ays_cskn Hayirli gunler hamiledaslarim,benim gibi safağı uzun olan anne adayi kardeslerimi sohbete beklerim, henuz 12+3 üz bu aralar cok bitkin hissediyorum ara ara agrilarim olup geciyor sizde durumlar nasil bakalim😇
Ays_cskn kahvesever__ hic sorma birde 1 yasinda oglum var yeni yeni yurumeye calisiyor dahada zorlasiyor isim benimde
bebegimveben35 Son 185 😍 13+4 olduk . Agrılar oluyor illaki ama uzun süreli değil ona şükür. Hala yataktan kalkmak istemiyorum bi halsizlik bi üşengeçlik 😀
Ays_cskn bebegimveben35 masallah cok sukur herhalimize o usengeclik daha dogrusu yorgunluk bendede var daha once hic boyle hissetmemistim kendimi😄
TBeyza KkubraOz aynıyız 🤗 bizimde kaldı 213 sanki su son 13 de geçince gerisi göz açıp kapayana kadar geçecek gibi geliyor ama bilemiyorum tabi 😀
Ays_cskn KkubraOz Evet oyle bendede var tukenmis gibi hissediyorum kendimi evde 1 cocuk daha olunca dinlenmede yok haliyle
KkubraOz Ays_cskn bende çocuk yok ama olsaydı zorlanırdım sanırım. Geçer diyorlar ama 4 aydan sonra bakalım artık
Ays_cskn kahvesever__ saol canım en son oturup agliyorum artik isyan etmek degil sadece yetememek zorluyor beni
KkubraOz Ays_cskn var ya olmaz mı koku hassasiyeti, mide yanması, kasık ağrıları, bulantımda oluyor ama ara ara çok değil ilk haftalar daha yoğundu şimdi biraz daha rahatım☺️
Ays_cskn KkubraOz ah o bulanti yokmu hala ara ara yoklar benide sua tek sikintim lekelenmem var progestan kullaniyorum birde ara ara agrim olup geciyor ilerleyen haftalarda dahada rahatlarsin😊
-MinikveAnnesi- KkubraOz 10. Haftadan sonra azalmaya başlıyor daha iyi hissediyorsunuz inşallah sizinde öyle olur
Ays_cskn kahvesever__ ailem istanbulda canim esimin ailesi desen faydadan cok zarari olur bize kendi basimiza halletmeye calisiyoruz