tahaninannesi19 Rumeysilam zorunluluk yok kişiye kalmıs ızne ayrılmayan 37 ye kadar calisan arkadasım var
Ffatma tahaninannesi19 Emimat anne_2 merhabalar ben bu izni yeni duydum da ücretli izin mi oluyor. Ben yazın da çalışıyorum o zamanlarima denk geliyor bu haftalarim. Kullanmamin bir zararı var mı doğumdan sonraya eklenemiyor anladığım kadarıyla. Bilgi verirseniz sevinirim hiç bilmiyorum çünkü ☺️🌺
tahaninannesi19 Ffatma 32-37 arası çalısırsan bu sure dogum sonrasına ekleniyor diğer haftalarda böyle bır durum söz konusu degıl idari izin oluyor
despina234 Arkadaşlar benim 24.haftam 2 Haziran gibi bir tarih. Siz benim yerimde olsanız izin alır mıydınız son 2 hafta zaten bir de seminer var hepsi bu.
Ozlemyeni Rumeysilam istemezsejiz ayrilmazsiniz tabiki ama 24-32 arasini dogum sonrasina aktaramiyosun
Rumeysilam YagizAsyaMom Bunu öğrendiğim çook çok iyi oldu🌟 demek ki izne ayrılmamamın hiç bir mantığı kalmadı artık😅 demek ki zorunlu dedikleri mantık buymuş, şimdi anladım. Teşekkür ediyorum🌺