Ozlemyeni canım ben görev yaptığım ilde değilim şu an kendi memleketimdeyim ve tüm raporlarımı memleketimden aldım. 24.haftamda kontrole gittim ve 24haftalık olduğuma dair okula vermek üzere rapor istedim doktorun çıkarttığı ve imzaladığı raporun resmini müdür yardımcıma attım 24-32 hafta arasındaki rapor idari izin olarak sayılıyor. 32.haftamdaki raporu da aynı şekilde gönderdim zaten 32.haftada analık izni başlıyor doğuma kadar.doğum yapıldığında sisteme düşüyor ama yine de okula bildiriyosun o günden itibarende 8 haftalık doğum sonrası iznin başlıyor. Benim 2.bebeğim ilkinde de bu yolu izlemiştik ama bu o zaman 32.haftada izne ayrılaniliyordun şimdi pandemi nedeniyle doğumdan önce bir 8 haftalık izin zamanı daha eklendiği için 24.haftada isteğe bağlı olarak izne ayrılıyorsun.