ebrue Merhaba canı. Eski post olsada merak etdiklerim bir iki şeyi atdınlatırmısın lütfen. Bu arada bebeyini sağ salim hayırlıslıyla kucağına al İnşallah. Bende bu gün rahim filmi çekildim. Duyduğum kadarıyla film çekildiyi ay hamile kalmayın diyorlar. Ama sen kalmışsın, ilişki falan ne zaman yaşadın film sonrası? Ben yumurtlama günlerimi kaçırmakda istemiyorum aslında çünki yumurtalarım zar zor büyüyor zaten