benim de 10 yaşında bir oğlum var,5 yaşında bir oğlum 😍 yanlışlıklla 3.geliyor şuan 18 haftalık o da oğlan 💙 gönül elbette kız isterdi ama mevlam neyi uygun gördüyse de sual olunmaz sağlıklı olsun yeter🤲 benim şahsi düşüncem 2 erkek çok iyi anlaşıyor,arkadaş olabiliyorlar.güzel oynuyorlar.ikiside akıllı çocuklar maşallah,bakalım sıradaki nasıl olcak 🙈💙☺️