YmsGEZER ayni ben kiz yoksa sen ben misin🤣 oglum 2.5 yasinda 2.ye hamileyim ve o da erkek kardesi dogdugunda benimkide 3 yasinda olacak🤣🤣🤣 gel bacim gel erkek anasi olmak zordur bak simdiden herseye agliyor,bensiz uyumuyor allahim ben napicam 2.olunca bide o da erkek artik ikiside ayagima yapisir herhalde🤣🤣🤣 ben ilkini 4 yasinda okula vermeyi dusunuyorum canim ve birde genelde yazin ilk zamanlar babannesine falan gondericem 2-3gun careyi boyle bulduk.en azindan ben diger minige alisana kadar biraz rahat kalsam iyi olacak cunku zaten kiskanir biraz eminim simdilik cok seviyor ama nasip bakalim umarim hersey hepimiz icin cok guzel olur.25 haftalik 2.de🤣