Barlas_mom İlk Bebelac denedim biraz gaz yaptı gibi oldu. Aptamile geçtim iyiydi ama doktor Conformil önerdi onu denedim aşırı gaz yaptı sancılar içinde uyuyamadi 1 kutu bitene kadar. Şuan 15 gündür ama optiproya geçtim gaz sorunu neredeyse yok. Kaka da gün içinde 3-4 kez yapıyor