Zeynoylmz2708_ anneoluyorum27 rahim kısmı daha sert oluyor ve karnın üst kısmının şişkinliği azalıyor mideye baskı azalıyor dedi doktorum
anneoluyorum27 Zeynoylmz2708_ benim karnım zaten aşada bu yüzden anlamıyorum genital bölgemde afedersiniz ama idrarımı yaparken iğne batması gibi oluyor
Nsnrsnr Zeynoylmz2708_ son haftada dahi dönen bebekler var inşallah döner 😊 ben de rahmimde çok baskı oluyordu yürütmuyordu kafası aşağıda vücut kısmıda sağ tarafa doğru yatmis ayaklar da üst karın bölgeme doğru