Zeynoylmz2708_ Bebeğiniz kaçıncı haftada aşşağı döndü doğum için kanala girdi bilen varsa söyleyebilir mi?
Elifkc Zeynoylmz2708_ 32. Haftada doğum pozisyonunu almışti. Yarın kontrolumuz var bakalım ne diyecekler 36haftalik oluyoruz yarin
Merve_bolat Zeynoylmz2708_ evet güzel ama erken geliyoruz bugün gebelik kolestaz olduğudan bende zorunlu sezeryan olacağım
Bendiyebiri Zeynoylmz2708_ valla rahat galiba😄 ama ben rahat değilim bakalım bugün kontrolüm var ne diycek umarım bugün olur bişeyler 🤦🏻♀️
Merve_bolat Zeynoylmz2708_ normalde erken ama gebelik kolestaz öyle geçen bir hastalık değil maalesef 37 haftaya kadar bekliyor doktorlar sonrada gebeliği sonlandırmak zorunda kalıyorlar gelişimi çok şükür iyi Allah’ın izniyle bi sıkıntı olmaz ise kızım bugün kucağımda 🥰❤️
Nsnrsnr 33 haftada normal doğum pozisyonundaydı doktorum daha küçük olduğu için pozisyonu değişebilir dedi şuan 34+4 olduk bugün kontrolüm var aynı zamanda nts ye bağlanacağım bakalım ne çıkacak.. ama ben doktorumla görüşüp sezaryan istediğimi söyleyeceğim
Mavistez Zeynoylmz2708_ 29 haftada başı yukardaydi 33de aşağı dönmüştü doktor daha gezer belli olmaz dedi bakalm bidahakine nasıl olcak
Nsnrsnr Zeynoylmz2708_ son haftada dahi dönen bebekler var inşallah döner 😊 ben de rahmimde çok baskı oluyordu yürütmuyordu kafası aşağıda vücut kısmıda sağ tarafa doğru yatmis ayaklar da üst karın bölgeme doğru