funnymummy Canım eşimde de bende de hiçbir sorun çıkmadı şükür. 1.5 senedir gün aşırı ilişkiye rağmen olmadı. Bu ay da aşılama yaptık mikro çiple 5 nisan da adetim dün reglim geldi malesef tutmadı. Hgs çektirdim tüplerim açık, yumurtalıklarım iyi Rahim iyi diyor her seferinde eşiminde değerleri iyi, olmuyor. Hoca sürekli çok gençsin gerek yok dedi bana ben gencim de eşimle aramda 10 yaş var. Allah yardımcısı olsun herkesin, kendiliğinden hamile kalmak nimet 🥺