Canimbebegimm41 Bende 36+2 bugün bebek kendını cok kasıyor bunun dısında bacak ağrısı bel sırt agrıları var ve uyuyamıyorum ama mutlu sona az kaldı 🤲🏻🤲🏻
Mikmikbuk Canimbebegimm41 36+1 bugün ayağı bildiğin aralıklarla elime geliyor öyle tepiyor beni 😁 çok hareketliydi maşallah. Mide yanmam olmamıştı 1 haftadır yanıyo aralıklarla. Yürüyüş uzun yaparsam belim ağrıyor. Mutlu sona az kaldı ♥️ allahım sağlıkla aldırsın kucağımıza sağlıkla eşlerimizle birlikte büyütsün yavruları.
Scb Canimbebegimm41 bende 36+1 im bel ağrısı ve kasılma çok oluyo ağrılı bi şekilde gecen hafta bu kadar hareketli değildi 2 gündür baya hareketli bebis
Gnscgla Canimbebegimm41 aynıyız 36+2 13nde sezeryan gün verildi önceki 3yaşında zorunlu sezeryandı o yüzden buda öyle olcak benimkide kasıyor gece özellikle aşağı bastırıyor kaç kg bebişin acaba bugün öğrendim 3100benimki iyi dedi
Canimbebegimm41 Mikmikbuk Amin İnsAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Benim hep elime geliyor ayakları ama bugun farklı poposu galıba resmen karnımın içinde ittiriyor ayağıyla da vuruyor biraz acıtıyor ama hareketlı bebek ıyıdır dıyor dr 🥰🥰
Saelif Canimbebegimm41 bel agrisi kasilma sezeryan yerime sanci uyuyamam kalca agrisi cok oluyor pazartesi doktora gidicem bakalim ne zaman gün vericek 🤲🥰
Scb Canimbebegimm41 ben sağ sol yatıyorum bi sorun çıkmadı şimdiye kadar hayirlisi olsun canim kolayca geçer
Canimbebegimm41 Gnscgla salı gunu randevum var en son 34.haftada gitmiştim çatı muanem flan yapışcak bakalım Allah hayırlı dogum versın canım kilosu iyi MasAllah 🤲🏻🤲🏻