Ozge2441 nmtock41 evet bnce doğru aynı heyecanla aynı merakla ♥️♥️sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim 🌺🌺♥️
nmtock41 Nurakin077 bizim alışveriş tamamlandı eksik farkettikçe almaya çalışıyorum dolapları gelecek beşiği gelecek yıkama yerleştirme 30 dan sonra yaparım diye düşündüm çantayı da 1 ay öncesinde .. inşallah çok ağırlaşmam
Nurakin077 nmtock41 ağırlaşsana halledersin canım ya bende gurbetteyim tek başıma yapıyorum her şeyi keyif ala ala yavaş yavaş her gün bir şeyi yapsan yine yetişir merak etme
esmerbomba nmtock41 son günler çok ağırlaşıyor insan yataktan vinç yardımıyla kalkmayı düşünüyordum bazen 😆😆 yarın doğuma gidiyorum inşaallah 🥰
nmtock41 esmerbomba sağlıkla alın kucağınıza bebişinizi:)) ben daha 26 haftada başladım ilerisi nasıl olur allah bilir :))
papatya56 nmtock41 Elbiselerini hepsini yıkadım annem gelip ütülücek bu hafta hazırlıcam agırlaşmadan bir an önce hazırla canım ben serklajlıyım tek yapamıyorum
alparslanin_annesi nmtock41 tedirgin etmek istemem seni ama cidden çok hızlı geçiyor 😂 ay 99 u gorurmuyum ay 30. Hafta olurmuyum dedim ve hepside oldu ama çok hızlı oluyor şimdi 33 deyiz bakalim ne olacak bende bilmiyorum korkuyore 😂
nmtock41 alparslanin_annesi evet hızlı geçiyor onu farkettim az yavaşlasa bari zaman doğurma fikrine bi adapte olsam🤣 ben de tedirginim nasıl doğurcaz 😕
nmtock41 alparslanin_annesi ☺️🙏🏼 önce sizzz anlatırsınız artık :) sağlıkla kucağımıza aşalım inşallah 😍