Asil28 Yanne ben ilk bebeğimi kaybettim, ikinci bebeğimi 3 haftalık iken öğrendim. Doktorum tedbir amaçlı 3. Haftamda coraspirine başlattı 32. Haftaya kadar kullanacaksın dedi. 32. Haftada corasprini bıraktırdı. Şu an 34+3 olduk çok şükür oğluşumla 🧿🧿🙏🙏