gigi evet bende o kanıya kapildim, testler herkese aynı çıkıyor diye, Down sendromlu olacağını hiç düşünmedim, ben her şekilde doğurmaya karar verdim, içimde tekme atan, hareket eden bir canlı, yani evladım, kıyamam ona ben, kıyamazdim, onun canını almak bana düşmezdi…Ama tabi aldırmak isteyene de birşey diyemem, herkesin düşüncesi ve yaşam şekli, maddi durumu farklıdır…
Ama test yaptırıp önceden bilip kendimizi hazırlamak daha güzel olurdu bence…