oykklc09 benim temiz çıkmıştı sonuçlarım. Allah size de nasip etsin umarım ki genelde sorun çıkmıyor zaten 😊
Benim doktorum da kendine güvenen, düşük riski konusunda korkmamam gerektiğini söyleyen, beni bu konuda cesaretlendiren bir profesör. Gebeliğin başından beri ondayım, hem kadın doğum uzmanı hem perinatolog olması tabi daha çok işime geldi. Hiç doktor değiştirmemiş oldum.
İşlemin acısı çok rahat dayanabileceğiniz düzeyde. Minicik bir acı. İnşallah güzel sonuçlarla kalbiniz ferahlar ve hamişliğiniz huzurlu geçer ki öyle olacaktır eminim🤗🌸