dilaraulusoy Ozleem123 sancı karnın taş gibi olur 5 dakkada bir sürekli olunca sancı olarak kabul ederler. Hafif ağrılar olacaktır tamamen rahim ağzım açık benim ona rağmen ağrı hissetmedim.
Barannbebek Bebekoo zaten son haftaların o yüzden bir şey dememiştir. Siz mümkün mertebe yormayın kendinizi.😊
sincaphanim Ozleem123 gayet iyi serviks uzunluğu ama rapora göre bi hunileşme ve açıklık var sanırım. Hunileşmenin en iyi ilacı yatmak gerçekten, mümkün olduğunca kalkmadan yatın ve ilaçlarınızı kullanın
Ozleem123 sincaphanim ultrason doktorunun yazdığı sonuçları doktoruma gösterdiğimde ben bi hunileşme görmüyorum o kadar ama dedi yine de kullanalım ilacı dedi 1 hafta sonra bakalım dedi. Hunileşme olunca ne oluyor ki bi bilginiz var mı
3oglanannesi Bebekoo 30 haftadan sonra normal 25mm altına düşmedikçe riskli kabul etmiyorlar benim 20. Haftada 28mm ölçtü o yüzden riskli
kucukcivcivim Ozleem123 hunileşme olunca rahim ağzı açılıyor, doğum başlıyor vs bildiğim kadarıyla. Ama 47 mm’de hunileşme nasıl olur merak ettim. Biraz daha detaylı sorsaydınız keşke. Rahim ağzının uzunluğu çok çok iyi çünkü.
kucukcivcivim Bebekoo son haftalarda rahim ağzı ölçümü yapılmaz dedi doktorum. Yapılsa da bunun olması gereken bir aralığı yok dolayısıyla önemi de yok dedi.
Ozleem123 kucukcivcivim işte şoklandığım için o sıra pek bişey soramadım ama ben tehlikeli bi durum görmüyorum şuan dedi ilacı 1 hafta kullan gel bakalım tekrar dedi