Ozleem123 Kızlar rahim uzunluğum 47 mm çıktı ve doktor Protestan diye bi ilaç başladı vajinal yolla alıcakmışım. Bu durumla karşılaşan var mı ? Erken doğum ve düşüğe sebep oluyormuş sanırım bu durum 🥺
3oglanannesi Ozleem123 47 mm kısa değilki hatta süper 28mm benimki kısalık bu esas progestan fitil kullanıyorum bende sizinki gayet iyi niye korkutmuş lar anlamadım
kucukcivcivim Ozleem123 benim 25 mm ölçüldü, kısa dediler. 34 haftaya kadar kullandım progestanı. Ama sizinki gayet uzun yani. Plasenta ön taraftaymış gerçi, farklı bir durum olabilir. Doktorunuza güvenin, güvenemiyorsanız başka bir doktora daha görünün en iyisi
FeriDee Ozleem123 47mm e kısa mi dedi. 20mm le devam ediyorum ben üstelik dr progestanı da kesti en son 27mm di. 30. Haftadayim şuan. Bence hiç canını sıkma gayet iyi uzunluğun
Ozleem123 3oglanannesi plesenta posterior yerleşimlidir. Cx uzunluğu 47 mm dir . İnternal os da 3 mm açıklık proksimal 1,5 cm segmentte funneling şüpheli görünüm izlendi . Klinik korelasyonu önerilir. Aynen böyle yazıyor canım ayrıntılı ultrason sonucumda . Bende anlamadım vallahi. Bazen yürürken falan sancım oluyordu yürüme evde istirahat et dediler ve bol su iç dediler
Bebekoo 3oglanannesi kucukcivcivim Barannbebek FeriDee dilaraulusoy Kızlar benim de 27 mm dedi 32.haftadayım ama doktor hiç bi riskten bahsetmedi hatta çalışır raporu verdi işe devam edicem 37.haftaya kadar. Son haftalarda olduğum için mi 27 mm den bi şey olmaz diyor acaba
dilaraulusoy Ozleem123 canım yanlış bilmiyorsam benim plesentam da öyle arka duvara yaslanmış demek diye biliyorum. Bana da senin rahim ağzı uzunluğun normal geldi ama, benim 13 mm di düşün senin ki 47 ve tam açıklık var bende şuan 27 haftalığım 21. Haftamda dikiş atıldı.
Ozleem123 kucukcivcivim plesenta posterior yerleşimli olması normal olması gereken bi durummuş sanırım internette öyle yazıyor
Barannbebek Ozleem123 dediğiniz gibi posteriyorda olması da normal bir durum. Benimki de anteriorda yani karnımın ön tarafında. Posterior arkada demek. Previa olmadığı sürece sıkıntı yok. Yani bebeğin eşi önde derler ya, rahim ağzını kapattığı durum sıkıntılı.
Ozleem123 FeriDee kendi doktorum ben bi hunileşme görmüyorum ama dedi sen bu ilacı kullan 1 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi. Her ihtimale karşı
Ozleem123 dilaraulusoy bide sancı kasılma hissediyormusun diye sordu bende dedim yani hızlı hızlı yürüyünce bazen evet .
dilaraulusoy Bebekoo olabilir canım doktorun daha iyi bilir tabi benim ki 21. Haftadaydı açıklık başladığında zaten riskli olan 25 mm in altıdır.
Barannbebek Bebekoo zaten son haftaların o yüzden bir şey dememiştir. Siz mümkün mertebe yormayın kendinizi.😊
dilaraulusoy Ozleem123 dediğim gibi 25 mm altına düşerse o uzunluk sorun senin gayet iyi şuan ama yinede için rahat edecekse yatıp dinlen ayakta durma
dilaraulusoy Ozleem123 sancı karnın taş gibi olur 5 dakkada bir sürekli olunca sancı olarak kabul ederler. Hafif ağrılar olacaktır tamamen rahim ağzım açık benim ona rağmen ağrı hissetmedim.