keremveannesi Cnsgkc iyiyim bugün, dün çok ayakta kaldım ondan oldu sanırım bugünhiç ağrım yok şükür Allah razı olsun kuzum 🙏
keremveannesi Hasretsimsek123 yaklaşık 5.ayımdan beridir efermag 365 eritme magnezyum hapını her gün kullanıyorum düzenli ama bu çocuk aşağıda muhabbeti eğer doğruysa ben ona yoruyorum çünkü göbeğim aşırı aşağı düşük