Duru352332 kimseyi küçümsemek ya da üstünlük taslamak için yazmadım, öyle hissettirdiysem kusura bakmayın lütfen.. ben sadece bu konuda bilimin ikiye ayrıldığını ve işi gerçekten bilenlerden okuyup araştırıp içimize hangisi siniyorsa ya da doktorumuz hangisini öneriyorsa onu yapmalıyız diye düşünüyorum. Zira bilgi sahibi olmayan, şu konuda bilime tek bir katkı sağlamamış herkes sadece kendi deneyimleriyle yorum yapmış ama belki de yanlış yönlendiriyorlar. Tekrar kusura bakmayın lütfen inanın yargılamak için söylemedim 🙏🏻