Gerçekten bizim toplumumuzdaki en büyük problem herkesin kendi bildiğini doğru sanması ve bunu herkese empoze etmeye çalışması. Arkadaşlar inanmadığınız insanlar yani doktorlar senelerce bu işin eğitimini almış, binlerce makale okumuş, araştırma yapmış, literatür taramış, tezler yazmış insanlar. Sizin ne gibi bir araştırmanız, okumuşluğunuz var da kendinizden bu kadar emin olabiliyorsunuz? Bir doktoru bırakın da bir doktor eleştirsin. Tıbba dair iki satır okumuşluğunuz yokken hayatını buna adamış insanlara nasıl oluyor da muhalefet ediyorsunuz? En koyu cehalet, hakkında hiçbir şey bilmediğin bir şeyi reddetmektir demiş bir düşünür, ne kadar doğru.