Happybeybi55 bebekler anne karnında ağlar daha yeni okduum bu bilgiyi sonra göz kırpar parmak emer su yutar çiş yapar gözlerini açar falan ama ses çıkartsada bziim duymamız imknasız bence çünkü rahim duvarı baya izole tamam karna eğilimce bağırsak sesleirmiz geliyır ama bebeğinin sesini duyanı görmeidm daha önce 😅