Deletedmom727271 ya bide burda post açarken eleştirilmeyi de göze almak lazım. Ben geçen yazdım kendime kokuyorum resmen diye. Biri ciddi ciddi psikoloğa git yazmış. Napıyım şimdi bu kadını kafama mı takayım 😂 güldüm geçtim kız ne alaka diye 😂 sorulan şey mantıklı değil ki yani bana göre komik. Ben güldüm sen gülme napıyım sen gülmedin diye bende mi gülmeyim 😂