Deletedmom_40 Cevizz şimdi ikinci iğnemi yaptırdım bu defa fazlasıyla ısıttım acımadı dünkü acıyor bugünki acımıyor. Rahatladım ☺️
Esrabilgihan Ben gu de 2 kez kllaniom sabah aksam transfere 1 hafta kala basladim 2 aylik oldm hala kllaniom..
Deletedmom_40 Esrabilgihan benim reçetede 2 yazıyor ama 1tane kullan dediler. Bugün 2.yi oldum iyice ısıttım çok kolay geçti. 2 deseler çok zor olur ya sabah akşam 2 ay boyunca . Allah kolaylık versin 🤲🏻
Deletedmom_40 Esrabilgihan AA o zaman kolay olur . Vurdurmak mesele acısı mesele böyle zor oluyo sen rahatsın o zaman 🙂
Deletedmom_40 Ebrugy bu bittikten sonra uzun kullanım önerirse onu isticem en azından kendim vururum kolay olur 🙂