Malesef ben de benim ilkinde tuttu ben de çok kullanmam herkesten farklı olurum dedim ama şu an 13 haftaya girmek üzere hala kullanıyorum. Ve iki gün önce kanamam olduğu için günde ikiye çıktı. Ben de ağlaya ağlaya vurdurdum iğneleri ama kanama olunca o acı gözüne görünmüyo. İyi haber vermek isterdim ancak üzgünüm. Hiroloid diye bi krem var onu kullanıyorum ben şişlik ve morluğu alıyo bana faydası oldu. Size de tavsiye ederim