dduygu1 17de hissettim insan emin olamıyor acaba hissettiğim omu diye ama hamile değilken böyle bişe yaşamıyordum demekki bebeğimm🤣🤣🙈🙈 pıt pıt arada atıyor gibi
_ozlmm dduygu1 bende pıt pıt bişeyler hissediyorum ara ara ama galiba gaz yada bağırsak hareketleri çünkü kimse 11. Hafta da hissetmemiş 😂
Medineclk _ozlmm merhaba ilk oglumda 19ncu haftada sabah tekmeleriyle uyandırdı beni şuan 4haftalik.hamileyim 🥰 heycanla 19ncu haftaları bekliyorum aslında ikinci çocukta daha erken hssediliyomus