Bendiyebiri poyrazinannesi1 ben böyle bir cihaz olduğunu hiç duymamıştım valla şaşırdım 😅 hatta geçen eşimle konuşuyordum dedim keşke evimizde nst olsa be güzel olurdu insan bazen korkuyor çünkü meğer varmış 😂 hizmeti ve doktoru çok beğendim 👍🏻 Muayene ücretini merak etmedim değil ama 😂
poyrazinannesi1 Bendiyebiri muayene ücreti aylık 400₺, bir ay içinde istediğin kadar gidebiliyorsun. Ben de doktor söyleyince haberdar oldum, çok güzel bir cihazmış. ☺️ Keşke uygun bir şey olsaydı, gebeliğin başından itibaren kullanırdık. 😀
Bendiyebiri poyrazinannesi1 muayene ücreti bişey değilmiş gerçekten ve bir ayda gidince para alınmaması da güzel bir uygulama. Bende yüksek bir fiyattır diye düşündüm nedense😄 valla pahalıymış hep lazım olacak bişey olsa alınır ama buna da verilmez bu kadar yazık 🤭😂
Ya3 poyrazinannesi1 benim bu hafta 11. Haftam oldu şükür ne karın ağrım ne mide bulantım korkuyorum yatarken bile sağ sola dönüyorum sancım olmuyor o zamanlar çok istiyorum böyle bir aletin olmasını 😄😄😃😃
poyrazinannesi1 Novaa sancıyı da gösteriyor, normal nst cihazı gibi ama minyatür bir şey. Verdiği raporda grafik falan da var. Ben anlamıyorum doktora gönderiyorum. Bir de bebeğin kalp atış ses kaydını telefonuna kaydetmeni sağlıyor. O da bir anı..
Akan Merhaba doğum süreciniz nasıl geçti Ömer beyle 🌸🌸 Ben son haftalarımdan itibaren gitmeye başladım. Normal doğumu destekliyor mu?