Kızlar 37. haftamda doktorum evde bebeğin kalp atışlarını dinlemem için ufak yuvarlak bir nst cihazı verdi. İsmi HeraBEAT. Telefona uygulamayı indirip Bluetooth ile eşleştiriyorsun. Cihaza jel sürüp göbek deliğinin 4 parmak altına yerleştirip bekliyorsun. Cihazdan çıkan sesler seni yönlendiriyor. Kımıldama, cihazı bastır, sola kaydır vs diyor. Sonra başlata basıyorsun, 5 dk hareketsiz bekleyip bebeğin kalp atışlarını dinliyorsun. Sonra bir rapor veriyor uygulama. Raporu doktoruma gönderiyorum. Öyle güzel bir şeymiş ki bu, bazen bebeğim hareket etmeyince kaygılanıyordum bu cihazla hemen kalp atışını dinleyebiliyorum. Fiyatı konusunda hiç bilgim yok. Doğum yapınca doktora vereceğiz. İhtiyacı olan varsa aklında bulunsun diye yazıyorum. Herkese sağlıklı, hayırlı, rahat doğumlar. 🤗