_101422_ seymabayrak44 doktorunuza söyleyin rapor cikarsin ekimden beri raporla bi kurus bile ödemeden aliyorum
Nurgl9092 Huzurrr_13 sigorta olmadan nasıl sigortadan yararlanılıyor ? Eşin işten çıkmış olabilir ama genel sağlık sigortasına bağlanmıştır devlet otomatik bağlıyor yani borçlandırıyor .ayrıca işten çıktıktan 3 ay sonrasına kadar sigorta devam ediyor
_101422_ seymabayrak44 valla bilemiyorum canim parayla almak sıkıntı bide doguma kadar kullanicaksan eger allah yardimcin olsun