Kızlar reglime 6 gün var ama,
yumurta akı gıbı bı akıntım var her lavoboya gıdışimde goruyorum,son 1 saatdir bulantı gibi bişi hissediyorum ama afedersiniz kusma filan yok.
gögüslerimde sanki bana mı oyle geliyor anlamadım ama bi dolgunluk var
bel agrısı ara ara yasıyorum
test yapmalımıyım sızce
6 nisan adet tarihim
pek şaşmaz 2 3 gün en fazla oynar
ne diyosunuz sizce test yapsam cıkarmı
yoksa hic denememek mi lazım