Sbdbdbsh Seymaben ben 1 numara ,2 tane tek aldım canım 2 hafta da bitti zaten bidaha almadım direk 2 ye geçtim bebeğimi de sıkmadı 1 az da olsa sıkıyor
uykusuz1parol Seymaben 1 numara aldım bebeğim 2500 gr doğdu büyüktü ilk zamanlarda ama aşırı değil kullanilir durumdaydi sonrasinda 150 adet aldim yanlis hatirlamiyorsam zaten 2 numaraya gectik
uykusuz1parol Seymaben Ben bezi alirken 30 lu 1 paket aldim hem bezi denemek açışından beğenmezsem almam diye çok almamiştım
guzel_anne1 Seymaben zaten 1 numara ile başlıyorlar kuzum yeni doğan pek kullanılmıyor ama alacağın beze göre de beden değişir. Mesela baby turco aldım ben direk 2 numara ile başladım almaya çünkü 1 numarası diğer sleepy vs: göre çok küçük
Sevdaorman AdenEva teskkur ederim cevabınız için. Ben de sleepy aldım 200 adet ama herkes çok küçük deyince elimde mi kalır diye düşünmüştüm ☺️
AdenEva Sevdaorman yok yok kalmaz bence kullanılır. Bende önceden almadığıma pişman oldum sonradan alınca daha pahalıya geldi.