Seymaben Kizlar haftaya dogumum var allah nasip ederse bebek bezi almak istiyorum yedek olarak ama getirden vs falan bakiyorum indirim var cunku ama yenidogan bez yok 1 veya 2 numara bez cokmu buyuk olur yeni dogan icin 🤔
anne_2 Seymaben 1 paket 1numara aldım 92li ya da 96lı tam hatırlamıyorum. Bundan sonra 2alırım çünkü 1 numaradansa 2 daha uzun gidiyor.ikinci bebeğimi bekliyorum ilkinde de böyle yapmıştım
bsnrd Seymaben valla benm kizm 3120gr doğdu baby turco 200adet kullandm😁ve çok memnunum.artk iki numaraya gectk tabi
Seymaben bsnrd ay kafam cok karisti ya😅benim bebegim iri bi bebek doktorun dedigine gore en son 3600 du yeni dogan hic almiyorum ozaman🙄 olmaz galiba
Seymaben alcang benim bebegim doktorun dedigine gore iri bi bebek daha simdiden 3600 1 numara tam olur heralde ozaman yeni dogan hic almiyim sanirim🙄
bsnrd Seymaben baby turco bezleri biraz küçük.bir ve iki arasında çok az fark var blgnz olsn🙂minies szdrma yapıyor memnn deglm ama boyu büyük🙂
Kubra_elif_ahmet Seymaben 3-6 al bezi yenidoğanla arasında çok bişey yok bide bebeğin biraz kilolu ise hiç gerek yok
Seymaben Kubra_elif_ahmet ay evet iri bi bebek yeni dogan bezin olucagini hic sanmiyorum 🤔 teşekkür ederim almiyorum ozaman❤️
AdenEva Seymaben herkes 1 numaraya gerek yok 2 al direkt falan dedi ne olur ne olmaz diye bi paket 1 numara aldım şimdi hepsinin kulaklarını çınlatıyorum sonradan 4 paket daha 1 numara almak zorunda kaldım 😂 aldanmayın bu sözlere, 1 numara bez de alın bence
Sumiire AdenEva 😂😂 3 paket 1 numara aldım buradaki yorumlara üzülüyodum fazla gelcek diye sanırım normal almışım
11mrv11 Seymaben sleepy markanın 1 numarası da çok küçük oluyormuş herhalde 2 alın diyenler var. Ben de 2 numara sleepy aldım cidden minicik 😍
Aslaninannesi01 Seymaben bezden beze farkediyor oğlum 3400 gram doğdu baby me 1 numarayı uzun süre kullndm
Sumiire AdenEva prima aldım ben o buyuk diyolr zaten ilklerde çok bez gidiyoda diyolar bi dedikleri bi dediklerini tutmuyo valla 😂