Ekimucizesi ozdenarda inat değil mi yeni konu açtım kaynana problemi olan gelsin diye🤣🤣🤣🤣🤣bakim bu salaklar toplanacak mı
SeNeM FatmaSalamBayram burda kaynanasından eşinden şikayetçi ve bu konularla alakalı başlık açan birçok kişi var. Neden bu arkadaşa tavrınız anlam veremedim bende.
Ekimucizesi SeNeM salamfatmalı bayram yok oldu kendisi çok mutlu derdi yok ve olmayacağına da çok emin🤣şuan belki müsait değil ama faydalı bir başlık bulursa gelir ancak kendisini heyecanla bekliyoruz
Kezu17 [bilinmeyen] bak yaaa, Kezbanların suçu ne 😊. İsmim Kezban olduğundan alınganlığımı ifade etmek istedim 😉
Aysel [bilinmeyen] ya hepimiz insanız ama bu dün geceden beri anlamadı kendini ne zannediyor heralde neler yaşıycagnı biliyo ki atıp tutuyo açtıg bir başlık var oku bak istersen canım neler yazdım ifla olmadı arsız bu ya😂😂😂
SeNeM Kevser112 kimse size kafa yorun demiyor. Başlığı görüyorsunuz kimse okumanız içinde zorlamıyor öyle değil mi? Herkes her türlü derdini konuşuyor burda. Arkadaş hamileyken boşanmaktan bahsediyor. Allah korusun sizinde başınıza gelebilir sizde hiç tanımadıklarınıza rahatça anlatmak isteyebilir küçükte olsa teselli arayabilirdiniz. Biraz makul olun bu kadar olumsuz olmayın.
Aysel Ekimucizesi ay canım aynen ancak dün akşamları sindirsin birde başına bu gün ne gelceklerini düşünüyodur hayatı güllük gülistanlık sanıyo ya ama işde allah bu tepe taklak düşürmese bari😊
SeNeM Ekimucizesi insanlar etrafında yaşananlara nasıl bu kadar kayıtsız kalabiliyor anlam veremiyorum. Lafı söyleyip kaçmakta işin cabası🙂
poyrazege111 SeNeM sorunlari yok mutlular ya canları sıkılıyor insanlara laf atıp laf sokup kaçıyorlar gündem ariyolar bunlara verilecek tek cevap "sanane"😂😂😂
Ekimucizesi SeNeM evet kaçarlar tabi amaç ortalığı karıştırmAk can sıkmak.kızın konusunun içine ettiler bakın konudan bihaber şuan herkes.konu sahibi derdini unuttu be yazıklar olsun bu halden anlamayanlara.beddua değil ama Allah bildiği gibi yapsın neyi hakediyorlarsa...
Kevser112 he hamişler heeee en cok siz dertlisiniz hee 😂😂😂 Dertten ölmüşsünüz de ağlayanınız yok. Gerzekler 🤓 allah size öyle eş. Kaynana, görümce, elti vererek en güzel cevabı vermiş 🤓
Zeynepemre Kevser112 sen iyi misin be. O nasıl üslub??? Biraz terbiye ya biraz. Edepsizliğin lüzumu yok.
Kevser112 Zeynepemre azıcık yukarıya çık ve bana küfür içerikli yazılan mesajları oku cok terbiyeli arkadaşım.
tugcemre Arya92 gitmek sorun degilki ailemden uzaklaşmaya çalışıyorlar topluşukta onlarda annemlerde hep birlikte olabılırz ne var