Burada gördüğüm çoğu sorun çok şükür Allah’ıma bende yok. Kanamam düşük riskim olmadı kocamdan şiddet görmedim. Bakıyorum birisi kocasından dert yanarken kadının biri çıkıyor benim kocam çok iyi kocana adamlık öğretsin diyor. Birisi kaynanasından dert yanarken birisi çıkıp benim ki çok iyi annem gibi diyor. Birisi kocam benden boşanmak istiyor diyor diğeri bize ne diyor. Nispet yapar gibi. Her şeyin yeri var böyle başlıklara bunları yazarken dikkatli olalım nolur. Ama herkesin kendine göre farklı sorunları var ya da şuan olmayan bir sorunla yarın hepimiz karşılabiliriz. Nasıl bir vicdandır ki burada milletin derdini küçük görüp aşağılıyorlar nasıl dalga geçmeye elleri gidiyor hayret ediyorum. Herkesi azıcık sağduyulu ve vicdanlı olmaya davet ediyorum.