Oguzhanberraselina canim banada yuksek sendi apar topar dahiliyeye falan gittim ac karnina kan verdim düşmüştü kendiliginden degerler. Daha sonra kontrol amacli doktor 2 haftada bir ac karnina kanina bakalim dedi. Simdilik ilac baslamadi o yüzden. Dahiliyeye muhakkak git kontrol altinda kalırsın. Kansizlikta her gebelikte oluyor maalesef kaçınılmaz bisey gibi.