Naz23 Ceylan_Akd inşallah çabuk geçer diyorum evde olmak iş yapmamak beni çok sıktı Nisan sonunu iple çekiyorum 🥰
Erol Ceylan_Akd 10 gün yada 15 gün içinde dogum yapıcam ramazana denk geliyor bu zamana kadar aylar cabuk gecti anlamadım nasıl gecti iki haftadır saat bile gecmıyor bu 10 gün hiç geçmez
Erol Zeyson ben gecen ay yaptım sonra yapamam dıye cok pişman oldum cünkü tekrar bir temizlik istiyor tekrar baştan başlıcam tekrar aynı şeyler yıkanacak hatta bugün tekrar başladım
edanurbalci benimde son 15 gün ama doktor haftaya doğumun var gel hastaneye yat şimdiden dedi. Ay psikolojim bozuldu hastaneye gitmeye korkuyorum, galiba ben doğuramicam arkadaşlar çocuk içimde büyümeye devam etsin bence hem güvenli orası 😄😄😄
Neva09 Sinoooom benimde öyle ❤️ Sezaryen olacak nasipse ama tarih belirlemedik daha. Sizin ki normal mi
Sinoooom Neva09 benim de ilk hamileliğim sezaryan olacak tarihi belirledik 29 nisan tam 38’de alınacak 🙏🏻