Gzmmtrkmn hamileliğin sonuna kadar her gün hastaneye, serum yemeye gittim çünkü artık kipirdayacak halim kalmıyordu 33haftada kusmaktan açılmam olmuştu 2cm doktor sürekli seni doguma kadar hastanede yatıralım dedi kabul etmedim 1 hafta anca dayanabildim 37haftalik oldum yeter artık sende çok çektin bizede çektirdin artık alalım bebeği dedi öyle doğurdum şuan 7haftaligim aynı şeyleri yaşamaktan oyle korkuyorum ki doguma kadar 13 kilo vermiştim azıcık olup geçiyor bunda inşallah hep öyle devam eder Allah yardımcınız olsun, 🤲