betulolcay Myssrblgn yani şöyle bulunduğum ilçeye dönüşümlü olarak haftada 2 gün doktorlar geliyorlar. Tek poliklinik var başka yok tek doktor yani 😂
betulolcay yigitinannesiiiii o kadar ayıracak kadar büyük bi hastane değil bu ilçedeki ☺️ Akşam eşim hastanenin başhekimle konuşmuş böyle bi uygulamanız mı var diye de öyle bir şey yok demiş aslında bilemiyorum bende 😂
Esenasel betulolcay Bazı doktorlar maalesef böyle mesleğini haketmiyor bende ikiz olduğum icin doktor sana bakamam dedi gönderdi beni bana önerdiği doktor ücretli özel doktor para olsa zaten devlete gitmem insanı hiç yerine koyuyorlar bazen
betulolcay Esenasel evet gerçekten bazılarında ne vicdan oluyor ne halden anlıyorlar ne de hasta bakmayı biliyorlar.
aslhankrhan94 betulolcay Hiç böyle bir durum yaşamadım. Devlet hastanesine gidiyorum gayette memnunum. Her zaman detaylı bir şekilde muayene ederler. 🤔
betulolcay aslhankrhan94 doktordan doktora da fark ediyor sanırım. Kalkıp muayene etmeyi gözü kesmedi heralde 😂
aslhankrhan94 betulolcay Malesef var böyleleri 🙄 Ama gebelik farklı bir durum, her zaman mutlaka muayene olunmalı. Böylelerini şikayet etmek gerek 😤
betulolcay aslhankrhan94 evet ettim bende bir şey çıkacağını sanmıyorum ama bir şeyler yapmak lazım 😂