Kızlar 20+1 haftalığım. Devlet hastanesinde bi doktora gittim odaya girer girmez 20 haftalık olan gebeye bakmıyorum dedi. Niye dedim rutin kontrol için geldim ben en son 16 haftalıkken gelmiştim dedim. 20 haftalıksa bakmıyorum detaylı ultrasona git dedi. (Detaylı ultrason için randevum var bu arada) ama detaylı ultrason tercih etmeyen anneler de var. En azından ultrasona alıp kalp atışına boyuna hareketlerine bakması gerekmez miydi. Böyle bir şey var mı acaba