Rukiye05 aynen canım ilaçla düşmesi en güzeli zaten ama işte bazı devlet hastaneleri yapmıyor onu ilaç vermiyor bizim burasıda vermiyor mesela geçen hafta doktora gittiğimde sonuç almak için kadının bitaneside bizim gibi kanaması varmış kalp atışı oluşmamış kürtaj dedi direk kadın hatta ilaçla düşmezmi dedi doktorda güldü yok öyle bişey ilaçla düşük varsa biz niye varız dedi şok olmuştum kadın tuvalette ağlıyordu gördüğümde çok üzüldüm ama sağlıklısı ilaçla düşmesi yani böyle bişey var çünkü ben dil altı kullandım 2 tane 2 saat arayla 5 saat çok yoğun kanamam oldu doktor ağrı kesici iğnede yaptı bana onun için çok sancım olmadı şükür ama iğneden önce çok sancım oldu tabi😕