Ruhsar35 Zaten devlet hastanesinde de kendi tercihi ile ilaçla düşürmek istiyorum diyebilir. Benim doktorum bana bırakmıştı kendin karar ver diye hangisi dahs az zarar veriyor diye sordum ilaç dedi o yüzden gece den sabah 9 a kadar ilaç aldım (dil altı hapı ve vajinal doğum başlatma hapı)
Sabah 9 da çok çok az bi parça kalmıştı oda yeniden ilaç vermek yerine 5 dk vakum kürtaj yaptı anestezi olmadan o şekilde düşürdüm zaten rahim tamamen temizlendikten sonra güzel bi ağrı kesici yapıyorlar sonrasında da hiç sancı olmuyor gayet normal yaşantına devam ediyorsun