_edaercin Cahil değilim gayet bilinçli eğitimli dil bilen yol yordam bilen bi insanım kötü bi tecrübe yaşadım sezaryene dair sadece okuyup çıkacaktım ama bu yorumu görünce dayanamadım. Acı eşiği diye bi şey var bünye var siz cahil değilsiniz bilirsiniz sanıyorum bazı insan hissetmez bazı insan hisseder ben hissetmiştim gayet iğneyi sondayı falan ama dünyanın sonu değil anlık olaylar o an gelip geçiyo. Her şeyi böyle çok bilip acısını paylaşan insanları cahil falan diye yaftalamak hiç hoş değil. Ben de bunları zamanında paylaştım ama ben çok kolay laylaylom geçecek diye girip kötü bi tecrübe yaşadığım için insanlar her şeye hazırlıklı olsun panik olmasın bazı komplikasyonlar olup geçebiliyo bilsinler diye paylaşmıştım kendimce. Bu yüzden de cahil demenize içerledim açıkçası daha uygun kelimeler seçebilirdiniz diye düşünüyorum