_edaercin 5 gün önce bir anda sancım artınca gecerken gün almaya girdiğim doktorum, tatlım seni doğuma alicam kurtulcaksin dedi. Kendimi ailemi çağırarak 2-3 saat içinde ameliyathane de buldum. Oğlum 5. Ben ise 15 dk da toplam 20 dk da odamıza çıkarıldık. Çok şükür büyütülecek bir yer değilmiş. Allah o an yardım ediyor ben sağa sola bakmadım direkt ameliyathane de yatağı gördüm diğer şeylere kör olup yatağa çıktım oturdum belden iğne yaptılar. Düşünmeyin doğum anını. En iyisi bu 👏 Keyifli, sağlık dolu doğum dilerim bebise ve size 🧿🤲🐣